מעונות סטודנטים חדשים בבר אילן

יוצאם לדרך עם פרויקט מעונות הסטודנטים בבר אילן -  8 בניינים שיתנו מענה מגורים ל - 1,600 סטודנטים.

קבוצת אלקטרה הודיעה היום (ג') כי השלימה את הסגירה הפיננסית לפרויקט מעונות המגורים לסטודנטים בבר אילן ותקים את המתחם בהשקעה של 550 מיליון ₪.

 

הפרויקט יאכלס 1,600 סטודנטים ב- 8 מבנים. 6 מבנים כבר קיימים בשטח ויעברו שיפוץ כולל, 2 מבנים חדשים ייבנו בחלק המזרחי של הקמפוס, בסמוך לשטחים המסחריים החדשים שיוקמו.

 

בנוסף במסגרת הפרויקט יוקם מרכז שירותים ששטחו 2,650 מ"ר והוא יכלול מרכול, בנק, כיתות לימוד, מרפאות ומוסדות נוספים לשירות הסטודנטים.  

 

 

הקמת הפרויקט מתוכננת לתקופה של 3 שנים. 3 מבנים מתך המבנים הקיימים נמצאים כבר עכשיו במהלך של שיפוץ וצפויים להיפתח בשנת הלימודים הקרובה. שלושת המבנים הקיימים הנוספים ישופצו גם הם במהלך השנה הקרובה.   

 

הפרויקט יופעל במתכונת של פרויקט BOT , כלומר – מימון, הקמה ותפעול בזכיינות לתקופה של 25 שנה ולאחר מכן יוחזר הפרויקט לניהולה של האוניברסיטה.

 

חברת אלקטרה בניה תשמש כקבלן ההקמה של הפרויקט, אלקטרה FM תשמש כקבלן התפעול והתחזוקה. הסכם המימון נחתם עם קבוצת מממנים בהובלה של בנק דיסקונט וכוללת את פסגות ומיטב דש.

 

מנכ"ל אלקטרה, איתמר דויטשר: "  השגת המימון לפרויקט זה מהווה צעד משמעותי במימוש הפרויקט. זהו פרויקט בעל ערך אסטרטגי לחברה אלקטרה והוא משקף את הפוטנציאל הטמון בסינרגיה שבין החברות בקבוצה שמאפשרת ייזום, הקמה, תפעול ואחזקה של פרויקט מורכב".

  

אלקטרה יוצגה במכרז ובסגירה הפיננסית על ידי עו"ד אורי מנדל ממשרד יוסי לוי ושות'. אוניברסיטת בר-אילן יוצגה על ידי עוה"ד יעל בר-שי ולימור שכטר מהרצוג, פוקס נאמן ושות'. הגופים המממנים יוצגו על ידי עו"ד עידן הירשברג מתדמור לוי ושות'.